Siivoustukku SilläSiisti Oy:n                                                        sstl                                    

MYYNTI- JA TOIMITUSEHDOT 1.1.2020

Näitä ehtoja sovelletaan, ellei ole sovittu toisin asiakkaan ja myyjän välillä. Ehdot ovat voimassa toistaiseksi.
Kaikki tässä ilmoitetut hinnat ja lisämaksut ovat arvonlisäverottomia.
Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.

Yksityishenkilöt

Ennakkomaksu. Lähetämme tilausvahvistuksen ja pankkiyhteystiedot annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Toimitamme tilaamanne tuotteet kun suoritus näkyy tilillämme.

Tilinsiirto voi kestää 1-2 arkipäivää, ennen kuin se näkyy tilillämme ja kuitataan vastaanotetuksi. Käsittelyaika on arvio käsittelyn tavanomaisesta kestosta, johon emme pääasiallisesti pysty vaikuttamaan.

Maksuaikaa 7 päivää, jonka jälkeen tilaus tulkitaan peruutetuksi.

Yritysasiakkaat Ilmoitettuanne y-tunnuksen ja yrityksen luottotietojen ollessa kunnossa, voimme toimittaa tavaraa laskulla

TOIMITUSKULUHINNAT:

Hinnat ovat verottomia hintoja, joihin lisäämme kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

Kuljetusyhtiöiden sopimusasiakkaat voivat maksaa kuljetuksen oman sopimuksensa mukaisesti, jolloin vastaanottaja maksaa toimituksesta. Tällöin kuljetusyhtiölle tarvittavat tiedot kuljetuksen maksajasta tulee lisätä lisätietoihin tilauksen yhteydessä.

MAKSUEHDOT:

7 päivää netto. Yliajalta veloitetaan kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko.

TOIMITUSEHDOT:

  • Vapaasti perille käyttämällämme kuljetusyhtiöllä, kun kertatoimituksen nettoarvo on vähintään 300,00 €
  • A4 kuoreen mahtuvat lähetykset 3,50 €
  • Rahtipussiin mahtuvat lähetykset tai painoltaan max.2kg 7,00 €. Jakopakettilisä 3,00€
  • Toimitusmaksu alle 300,00 €  toimituksissa on 12,00 € / toimitus valtakunnallisesti. Jakopakettilisä 3,00€
  • Suuret lavat: FIN / EUR / Kuitu >> 8,00 €
  • Pienet lavat: TEHO / Kuitu >> 5,00
  • Pikatoimituslisä: Saman päivän aikana toimitettavista tilauksista peritään pikarahtia 10,00 € / toimitus
    • Mikäli pikatilauksen arvo jää alle 300,00 €, niin lisäksi peritään myös normaali toimitusmaksu.
    • Mausteiden toimittajana ja laskuttajana voi olla myös Maustepörssi Oy

LASKUTUSLISÄ

Kertatilauksista, joiden veroton nettoarvo on alle 30,00 €, peritään 2,00 €  pienlaskutuslisä.

KULJETUSVAURIOIDEN KORVAUS:

Vastaanottaja on velvollinen tarkastamaan toimituksen sisällön ja kunnon vastaanoton yhteydessä. Mahdolliset puutteet ja rikkoontumiset on merkittävä rahtikirjaan vastaanottokuittauksen yhteydessä. Allekirjoitettu rahtikirja ilman puute- tai vauriomerkintöjä merkitsee toimituksen hyväksymistä.

TAVARAN PALAUTUKSIA KOSKEVAT SÄÄNNÖT:

Toimitettu tavara on vastaanotettaessa tarkastettava ja ilmoitus virheestä on tehtävä asiakaspalveluumme viimeistään 7 päivän kuluessa. Virheilmoitus voidaan hyväksyä myöhemminkin, mikäli tavarassa on sellainen valmistusvirhe, joka ei ollut heti todettavissa tai jos tuote on ollut muuten viallinen.

Mikäli toimitus ei ole ollut tilauksen mukainen tai jos tavara on ollut virheellinen, tavaroiden palautus tapahtuu aina kuluitta.

Tuotteiden ja niiden pakkausten täytyy olla myyntikunnossa ja ne on palautettava aina täysinä myyntierinä.

Mikäli palautus tapahtuu muista kuin yllämainituista syistä, veloitetaan siitä aina kulloinkin voimassaoleva toimitusmaksu palautuksen käsittely- ja hyvityskuluina.

Palautukset voi toimittaa lähettämällä ne itse tai käyttämällä kuljetusliikettä. Palautuksen rahtikustannukset menevät asiakkaan lukuun.

Tilaustuotteilla eli asiakkaalle erikseen valmistajalta tilatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Palautuksen hyväksymisen edellytyksenä on, että palautuksesta on sovittu etukäteen myyntipalvelumme kanssa ja että palautuslähetykseen on liitetty kirjallinen lähetysilmoitus selvityksineen palautuksen syystä.

TOIMITUKSEN ESTYMINEN:

Mikäli toimitusta ei ole pystytty toimittamaan asiakkaan kanssa sovittuna aikana, emmekä ole saaneet asiakkaalta esteestä tietoa viimeistään vuorokautta ennen sovittua toimitusta, peritään asiakkaalta toimituksen estymisestä aiheutuneet lisäkulut.

OMISTUKSEN PIDÄTYS:

Tuotteet säilyvät toimittajan omaisuutena siihen saakka, kunnes niiden kauppahinta on kokonaan maksettu.

Asiakaspalvelu ja toimitusehdot

Maksutavat (ei käytössä)

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n sivuston kautta. Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Kauppias toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tilauksen seuranta

Rekisteröityneet asiakkaat voivat seurata omaa tilaustaan verkkokaupassa kirjautumalla sisään ja valitsemalla "Oma sivu". Kaikkien asiakkaiden sähköpostitse saama tilausvahvistus sisältää seurantakoodin (poislukien toimitustapa Nouto myymälästä). Seurantakoodin avulla asiakas voi seurata tilauksensa etenemistä Itellan/Matkahuollon internet-sivujen kautta

Palautusoikeus

Noudatamme Kuluttajasuojalakia ja näin ostajalla on 14 päivän palautusoikeus tuotteilla laskettuna vastaanottopäivästä. Palautustapauksissa kauppias palauttaa asiakkaan tilille rahat 30 päivän kuluessa tuotteen saavuttua meille. Asiakaspalautuksen täytyy sisältää kaikki samat tuotteet mitä paketissa oli sen vastaanottaessa, mukaanlukien kuitti tai lähete. Asiakaspalautus on pakattava aina hyvin eikä osoitekorttia saa liimata suoraan tuotepakettiin. Palautuksista on aina sovittava etukäteen sähköpostilla tai puhelimitse. Lähetämme tarkemmat palautusehdot ja -ohjeet sähköpostilla. Palautukset tapahtuvat Itellan välityksellä.

Palautettavaan tuotteeseen asiakas saa tutustua ja kokeilla samaan tapaan miten hän voisi kokeilla sitä liikkeessä. Asiakas ei kuitenkaan saa ottaa tuotetta käyttöön. Esimerkiksi puhelimella ei saa soittaa eikä vastaanottaa puheluita, koska näin ei voi myymälässäkään tehdä. Mikäli ehdot eivät täyty, meillä ei Kuluttajasuojalain mukaan ole velvollisuutta ottaa tuotetta vastaan (Kuluttajansuojalaki 6. luku 23§). Tuotteet toimitetaan myyjän  kustannuksella takaisin. Yritysten välisissä kaupoissa ei ole palautusoikeutta. Noutomyymälästämme ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.